VANLIGA FRÅGOR
Vår leveranstid är normalt 10–20 dagar för leverans till Sverige eller 15–30 dagar för adresser utanför Sverige. Tyvärr kan det ibland hända att det förekommer försening under vissa leveranser. Men var inte rädd! Din beställning kommer att levereras säkert. För mer information se:
Du behöver inte betala fraktkostnader med oss.
Det kan ta en stund innan e-postmeddelandet med en bekräftelse når dig, men det tar aldrig längre än två timmar. Var uppmärksam! Det kan hända att det här e-postmeddelandet hamnar i din skräppost. Har du inte fått e-postmeddelandet efter två timmar? Kontrollera att din e-postadress i vår webb-butik är korrekt. Om ja, kontakta vårkundtjänst.
Alla beställningar kan endast avbrytas eller ändras om beställningen ännu inte har skickats! (detta sker vanligtvis inom en arbetsdag)
Har du beställt och vill avbryta den ändå?
Inga problem, skicka oss bara ett e-postmeddelande med beställningsnumret så återbetalar vi ditt inköpspris.
Skulle du vilja avbryta din beställning och är det efter att du har fått ett e-postmeddelande med track & trace? Då kan vi inte längre avbryta din beställning.
Vill du verkligen inte ha den här beställningen? Då kan du efter att ha mottagit den returnera ditt paket så återbetalar vi köpesumman.
Observera att detta inte gäller för dina egna foton Diamond Paintings.
Kostnaderna för returförsändelsen är din egen bekostnad.
Så snart din beställning har skickats kommer du att få ett e-postmeddelande med ditt spårningsnummer. Det kan ta ett tag för din beställning att uppdateras. Om du inte har fått detta e-postmeddelande, vänligen kontrollera din e-postadress på ditt konto stämmer och kontakta sedan vår kundtjänst.
Om ditt spårningsnummer inte anger någon information om din beställning, är din beställning fortfarande under bearbetning hos vår leverantör.
Om du ser en uppdatering som säger “mottagen leveransinformation" har din beställning hämtats av leveransfirman och är på väg till dig.
Vanligtvis kommer du att se uppdateringar några dagar efter att du gjort din beställning.
Detta kan ske när leveransfirman inte uppdaterar din spårning ordentligt. Det betyder inte att ditt paket sitter fast, efter några dagar kan det uppdateras och visa sig vara i Sverige. Om din beställning inte uppdaterats på två veckor eller mer, vänligen kontakta vår kundtjänst.
Tyvärr kan vi inte ge dig ett exakt leveransdatum för din beställning
Du hittar information om byte och returhär.
Vi betalar tillbaka din summa så fort vi har fått tillbaka och granskat dina produkter. Det tar oftast cirka en vecka innan du ser pengarna på ditt konto.
Tyvärr kan detta ibland ske. Inga problem!
Skicka ett meddelande till oss med:
- Ditt order-nummer
- Färgnummer & antal påsar du saknar.
Vi ser till att de uteblivna stenarna levereras till dig utan extra kostnad.
Kontakta vår kundtjänst här.
När du beställer en diamantmålning ingår det:
• Självhäftande kanvasduk i valt format.
• Påsar med fyrkantiga eller runda stenar.
• En diamantmålningspenna.
• Skakbricka.
• Pincett.
• Vax.
Du får en gratis produkt när din beställning har ett värde på minst 500 kr.
Tyvärr kan det här uppstå ibland. Vi packar målningarna så gott det går för att skydda dem. Tyvärr hanterar inte alla leveransföretag paketen ordentligt därav kan veck uppstå under leverans.
Lyckligtvis är vecken ganska lätta att släta ut.
Följ instruktionerna nedan här.
Om det inte fungerar kan du kontakta vår kundtjänst.
Har din fråga inte blivit besvarad?
Skicka då ett meddelande via vårt kontaktformulär på vår hemsida eller via Facebook.
Se till att skicka ditt order-nummer om du har ett. På så sätt kan vi hjälpa dig snabbare.
Vi gör så gott vi kan för att svara på ditt meddelande så snart som möjligt! Just nu är den genomsnittliga svarstiden +/- 2 dagar. Vi hoppas att du ursäktar om det tar lite längre tid ibland.